PhotoFusion. The self-tinting lenses by ZEISS.

Øyeblikket dine brilleglass endrer seg i takt med lyset - og ditt liv.

ZEISS fargeskiftende brilleglass.

Les mer ...

Loading the player...

Velkommen til ZEISS PhotoFusion sitt univers.

PhotoFusion — øyepleieinnovasjonen i 2011 — er fargeskiftende brilleglassene fra ZEISS med høy og middels brytningsindeks, som reagerer inntil 20 % raskere* sammenlignet med tidligere fargeskiftende brilleglass fra ZEISS.

ZEISS PhotoFusion er ideelle for alle som bruker briller, og spesielt for øyne som er sensitive for skiftende lysforhold. På de følgende sidene kan du lese mer om alle fordelene med ZEISS fargeskiftene brilleglass. PhotoFusion representerer enda en milepæl i historien til det visjonære selskapet ZEISS, en historie som går helt tilbake til 1846.

Følgende uttalelser viser hvor fornøyde forbrukerne og optikerne er med PhotoFusion:

Forbrukerne mener**
  • 9 av 10 forbrukere vurderer synskvaliteten til PhotoFusion som svært god/god.
  • 4 av 5 forbrukere er svært fornøyde/fornøyde med PhotoFusion.
  • 83 % av respondentene vil anbefale PhotoFusion til sine venner eller kolleger.
Optikerne mener**
  • 95 % evaluerer ytelsen til PhotoFusion som jevngod eller bedre enn andre fargeskiftene brilleglass.
  • 88 % er svært fornøyde/fornøyde med PhotoFusion brilleglass.
  • 79 % av toppselgerne sier at de opplever større pasienttilfredshet med PhotoFusion-brilleglass.

 

Hva våre forbrukere mener

»Optikeren min viste meg PhotoFusion-brilleglassene. Jeg prøvde dem ut og nå vil jeg ikke bruke noe annet«
Andy Grey, Philadelphia
»Brilleglassene blir virkelig mørke i sterkt sollys og er klare når jeg er innendørs. Supert.«
Eliette Key, San Francisco
»For meg er UV-beskyttelsen veldig viktig. Med PhotoFusion kan jeg være helt sikker på at jeg alltid er beskyttet.«
Monica Dell, Portland

Start rundturen her

*Gjennomsnittlig ytelse for 1,67, 1,6 og polykarbonatglass. Ytelsen vil variere avhengig av materiale, temperatur og lysforhold.
** Kilde: Ekstern forbrukerundersøkelse, Tyskland, november 2012. *** Kilde: Ekstern spørreundersøkelse blant optikere, USA, januar 2013.

Vi bruker informasjonskapsler på denne nettsiden. Informasjonskapsler er små tekstfiler som nettstedet lagrer på din datamaskin. Informasjonskapsler er svært utbredt og hjelper å optimalisere fremstillingen av og forbedre nettsider. Ved å bruke våre sider samtykker du i dette. mer