ZEISS FOR OPTIKERE

ZEISS Synsprofil fra ZEISS

Kundene dine kan få en bedre forståelse av synsbehovene sine ved ganske enkelt å besøke nettsiden din.

Med den tilpassbare, sammerkede Min synsprofil på nettstedet ditt, vil du kunne la kundene dine lage sin unike synsprofil for å finne ut hvilke ZEISS-glass som passer best for deres livsstil og synsbehov.

  • Få flere føtter inn gjennom dørene
  • Spar tid i virksomheten med pre-anamnese
  • Tilgjengelig uten ekstra kostnad og er enkelt å implementere

Interessante fakta om kundeadferd.

  • 63 %

    av handleturene starter på nettet1

  • 93 %

    av kundene undersøker produkter på nettet før de handler i butikk  senere2

  • 80 %

    av kundene sier at det er mer sannsynlig at de vil handle med et firma som tilbyr personlige løsninger3

  • 76 %

    av kundene forventer at organisasjoner forstår deres individuelle behov4

Kjøpsbeslutninger starter på nettet.

Dagens verden på nett og den virkelige verden er tett knyttet sammen. Kjøp av produkter og søk etter relevant informasjon på nett og kjøp av produkter, enten online eller offline, henger tett sammen. Dette gjelder også for kjøp av nye briller. Kundene ønsker å vite mer om øynene deres og også finne ut hvilke glassløsninger som vil passe best for deres behov og utfordringer.

Skaff nye kunder og skill deg ut på nettet med den prisvinnende Min synsprofil.

Min visjonsprofil analyserer kundens livsstil og synsadferd med en rekke spørsmål. Den genererer en unik synsprofil og anbefaler den optimale glassløsningen fra ZEISS basert på individuelle synsbehov. Det er et unikt salgsverktøy som sikrer at kundene har en bedre forståelse av synsbehovene sine før de går inn i butikken.

Sømløs og komplett reise fra online til offline.

Kundene dine kan lagre sin personlige synsprofil som en QR-kode på smarttelefonen og ta den med til butikken. Resultatene kan gjennomgås i butikken ved hjelp av VISCONSULT, og gir viktig informasjon som vil hjelpe deg å anbefale de best egnede glassløsningene. Dette resulterer i mer tid som du kan bruke sammen med pasienten på undersøkelsen, eller til å forklare relevant informasjon.  Du kan sammerke Min synsprofil med navnet ditt og informasjon om praksisen for å sikre at kundene finner veien til butikken din.

Viktige fordeler

Hva du får fra Min synsprofil

  • Skill deg ut på nettet

    Forbedre nettstedet ditt og øk synligheten på nettet med en prisvinnende nettapplikasjon.

  • Enkel installasjon

    Bare 4 steg for å installere en tilpasset versjon på nettstedet ditt, og den oppdagteres automatisk (uten ekstra innsats).

  • Så frøet

    Veiled kundene til å tenke over synet sitt og utfordringer de har – forbered dem til konsultasjonen.

  • Sømløs reise fra online til offline

    En QR-kode lar deg fortsette opplevelsen med VISUCONSULT slik at du kan fokusere fullt ut på kunden og resultatene av synsprofilen dere, noe som reduserer tiden i stolen.

  • Senk terskelen

    Senk terskelen til nye briller gjennom god forberedelse og informasjon. Generer trafikk til praksisen din ved å integrere adressen for veibeskrivelse.

  • Anbefalte glassløsninger

    En smart algoritme evaluerer kundens synsprofil og anbefaler de relevante glassløsningene.

Kontakt oss

Planlegg en avtale

Form is loading...

Informasjonen som er angitt i kontaktskjemaet vil bli brukt til å svare på forespørselen din av  Carl Zeiss Vision Care via e-post eller telefon. Klikk her for å lese vår erklæring om databeskyttelse.

Bli en ZEISS-partner

Form is loading...

Informasjonen som er angitt i kontaktskjemaet vil bli brukt til å svare på forespørselen din av  Carl Zeiss Vision Care via e-post eller telefon. Klikk her for å lese vår erklæring om databeskyttelse.

  • 1

    ThinkwithGoogle, 2018.

  • 2

    Wirecard Global Shopping Report 2019.

  • 3

    Epsilon research.

  • 4

    IBM Institute for Business Value.